Rabu, 1 Jun 2011

Mak Tam Wedding Galore 11/12/2010

CREDITS PICS BY SEDARA AKU:ROSZ AIMY

Baik-baik Pengantin...jgn bergolek Ayam Golek tu pule yer... :p

The Last Stop for A New Journey Ahead..
Pelamin Anganku Megah...
Barisan Sedara-Mara Aku..Macam Pramugara
Pengantin Yang Hensem Lagi Berkacak
Pasangan Pengantin Bersama Keluarga Aku (Hahahaha..Abang aku X der..jaga Department Air)
Main Cak-Cak Pulak Dah
Sedara Aku..Atuk Musa Dalam Acara Berinaii..
Department Bunga Telur
Pasangan Pengantin Nyanyi Lagu Negaraku Ke??Siap Berdiri Tegak Lagi Tuu...
Bermulanya Hidup Sebagai Suami Isteri
Pilot And Co-Pilot...
Pasangan Pengantin Bersama Anak-Anak Buah Aku
Haii..Pak Uda Jadi Promoter Bunga Telur Ke??
Barisan Anak-Anak Buah Aku a.k.a Sedara Aku
Adik2x..Adik Nak Bunga Telur Ke Atau Gula-Gula??
Pengantin Perempuan Yang Ayu Lagi Molek...
Anak Buah Aku.Dina Selaku Pemegang Gaun Pengantin Perempuan

0 Responden:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More