Khamis, 30 Jun 2011

Celcom Berukband Very Slow Nak Mampus!!!!

Hari Nie Mood Aku Geram Sangat Sebab Aku Punya Celcom Berukband Slow Nak Mampus...Sampai Aku Nak Bukak Akaun Facebook Pun Lembab Apatah Lagi Nak Upload Gambar Ngan Video...

Dah Bengang Apalagi Baling Celcom Berukband Kt Lantai Rumah Aku...

Tapi Tak Pecah Pulak Kan...Kebal!!!!!!

Guna Teknik Lagi Satu Nak Melepasakan Geram...Pecahkan Berokband pakai Hammer.....

Tak Jadilah Nak Pecahkan...Nanti Kena Bayar Diskaun Denda Sebab Menjahanamkan Berukband..


Kami Bayar Tiap2x Bulan...Dah La Mahal!!!Tapi Line Lembab Nak Mamposs!!!!

Tolong Lah Kepada Pihak Pengurusan Celcom Tolonglah Kasi Update Sama Itu Berukband..Kasi Laju....Atau Aku Tukar Cawangan (Tukar Berukband)

Sebelum Aku Nak Blah..Aku Nak Post Satu Gambar Yang Baru Aku Dapat Dari Member Aku..Layan!!!

Celcom Berukband FAIL!!!!HAHAHAHAHA

P/S::Maaf Kalau Terasa Time Baca Post Diatas Tersebut...Nak Lepaskan Geram...

Sekian.....

4 Responden:

actually depends on your area.Banyak org pakai celcom berukband,slow la.cuba pakai DiGi r P1 Wimax.U can see difference.
Ataupun tukar DNS dia.hehhehehehe

tukar maxis pulak..ngeee
***dari promoter maxis broadband..haha

try lar pkai p1w1max pulak.. bnyk org tak hampa pakai p1.. cuba try..

shera duduk kawasan area baru.. dah cuba digi. dah cuba maxis.. sangat hampa.. tu yg try p1.. laju au.. tak payah tunggu lame2.. ^_^

Terima Kasih Semua Kerana Sudi Komen...2 Bulan Lepas Saya Baru Sahaja Menggunakan P1Wimax..Yang Kotak Hitam Tu La...Hasilnya Ada Laju Sikit La Kecuali Time Hujan Sahaja Dah Stock Kondem...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More