Sabtu, 25 Jun 2011

Kemalangan Depan Rumah Aku Pada 22/06/2011

Hari Rabu Lepas..Aku Balik Rumah Lambat Sikit Sebab Aku Ade Mesyuarat Pengawas kt Sekolah...
Lepas Balik Rumah..Gi Mandi jap..Nak Hilangkan Kepenatan Yang Ada..

Time2x Aku Tengah Mandi...Aku Terdengar Ade Orang Menjerit KUAT GILE NAK MAMPOS 

Nak Tahu Apa Sebabnya....

Bile gi Belakang rumah..Ramai Orang Berkumpul..X tahu Sebabnya..Tengok dari Dekat Ade 2 Orang Tergolek Kt Atas Jalan raya....Maksud aku ACCIDENT
Ramai Orang Berkumpul Melihat Kejadian Tersebut 
 Punca Kemalangan....Bawak Motor Laju-Laju sambil Mermadah/SMS Kt Handset...Sampai Kat Bonggol..Tergolek Kt Atas Jalan...Seorang Cedera Parah Dan Seorang Lagi Cedera Ringan..

Err Pasal Ade Orang Menjerit Tu Sebenarnya Dia Tengah Call Ambulans Suh Datang Cepat...

Time Tengok Orang Eksiden..Ambulans dah Datang...Naik Iveco Hospital Tengku Ampuan Rahimah...

Doktor Sedang Memberikan Rawatan Kepada Mangsa Yang Cedera Parah....
Dah Rawat..Masukkan Ambulan
Dah Selesai..Apalagi Jalan

Apa Keadaan Mangsa Yang Cedera Parah??..Informer Aku Kata orang Tu dah Mati..Yang Seorang Informer Aku kata Oarng Tu dah Stabil....

Aiii...Mane Aku Nak Pilih???

Lantaklah..Bagi aku Budak Tu Dah Lumpuh Kot.....Tengok darah Kt Kepala dia Pun Keluar Macam air Paip.....

P/S::Maaf Gambar Motor Dan Gambar Mangsa Kemalangan Aku Tak Amik..Atas Arahan Keluarga Mangsa....

0 Responden:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More