Rabu, 3 Ogos 2011

Cita-Citaku...Aku Mahu Jadi Tokeh Bas

Assalmualaikum Dan Salam Pemblogger....

Apa Cita-Cita Korang Selepas Dah Besar Nanti...Ada Mahu Jadi,Polis,Tentera,Peguam,Chef,Pemandu Ambulans Dan Cita-Cita Paling Mulia Sekali Ialah Guru Ataupun Cikgu....

Tapi Jangan Jadi Macam Gambar Bawah Nie Sudah.....


Yang Aku Pulak Nak Jadi Apa Selepas Aku Dah Besar Nanti???

Yeah....Aku Mahu Jadi Tokeh Bas..Macam Dato Sani Tuuuu....Tokeh Bas Sani Ekspress...Bas Artis Se-Malaysia..Kekekekeh

Add caption

Kenapa Aku Nak Jadi Tokeh Bas...Kenapa Tak Nak Jadi Polis Ke????Tentera Ke????Peguam Ke???

Ye La..Sebab Aku Minat Dalam Bab-Bab Perniagaan..Kebetulan Aku Nie Peminat Bas...Sampaikan Aku Join Sekaki Dalam Forum MBTE....

MBTE PhotoCrews Card

Akhir Sekali...Doakan Aku Supaya Cita-Cita Aku Nak Jadi Tokeh Bas Akan Berjaya..Macam Rosli Travel And Tours..Amin...

Bas-Bas Rosli Travel And Tours

Sekian...

P/S::Companyku..Akan Datang.......

Cantik Tak Design Aku..Kekekekekeh

0 Responden:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More