Jumaat, 29 Julai 2011

Khidmat Masyarakat Bersihkan Surau Sekolah Bersama Rakan-Rakan Sekelas

Assalamualaikum Dan Salam Pemblogger…

Minggu Ini Ialah Minggu Terakhir Aku Postokan Pada Bulan Ini…Dan Bulan Hadapan Umat-Umat Islam Akan Menjalani Ibadah Puasa..So..Saya Ingin Mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa Dari Saya Dan Keluarga Saya…

Tanpa Membuang Masa Lagi..Aku Nak Tunjukkan Ragam/Gambar Semasa Bersihkan Surau Sekolah Khas Untuk Member-Member Tingkatan 4 Teknologi 1...Hehehehehe..Layan...

Surau/Balai Islam An-Nur..Bakal Dibersihkan Oleh Crew 4T1 Group.. 
 Nur Fasihah...Ko Tangkap Gambar Aku..Aku Tangkap Gambar Ko Balik
 Farid,Azri Ash,Dan Anuar (Yang Pegang Baldi Jamban Tu..)
 Start Keje Pukul 8 Pagi..Tugas Pertama..Cuci Lantai Depan Surau...

 Syuhada Dan Nabila...Tunjuk Gigi Ko Eak..Keje3x..
Sebahagian Pelajar Perempuan 4T1 Yang Hadir Dalam Program Khidmat Masyarakat 
 Korang Sumer...Kasi Lap Tingkap Tu Kilat-Kilat Tau...
 Peace..(Azmi..Ko Nie Merosakkan Gambar La....)
 Yang Bertenggek Tu..Curi Tulang Eak...Pergi Buat Keje Cepat..
 Khairul Anuar Dan Syafrie..Sesi Bergambor Kejap...
 Dah Siap Buat Keje Kt Depan..Cuci Bilik Wuduk Lelaki Dekat Belakang Surau Pulak...
 Dah Siap...Kita Lepak Jap Sambil Hisap Rokok..Kekekekekeh.....

 Alhamdulilah..Dah Settle Semua Keje..Kita Bersesi Gambor Pulak Yerr...Opsss..Lupa Pulak Aku..Cikgu Shahirah Pun Ada....

Sekian...

Kalau Ada Yang Tak Settle Tu Sila Komen Yerr.... :)

0 Responden:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More